عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم

  • ۰
  • ۰

غیرت

http://www.keder.ir/wp-content/uploads/2015/12/keder.ir-3309.jpg

✨دیوث کیست!؟


پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند :

أیُّما رَجُلٍ رَضِیَ بِتَزَیُّنِ امرَأَتِهِ وتَخرُجُ مِن بابِ دارِها، فَهُو دَیّوثٌ، ولا یَأثَمُ مَن یُسَمّیهِ دَیّوثا. وَالمَرأَةُ إذا خَرَجَت مِن بابِ دارِها مُتَزَیِّنَةً مُتَعَطِّرَةً وَالزَّوجُ بِذاکَ راضٍ، بُنِیَ لِزَوجِها بِکُلِّ قَدَمٍ بَیتٌ فِی النّارِ.

هر مردی که راضی شود زنش آرایش کند و از منزل خارج شود دیوث است.
و هرکس او را دیوث بنامد گناهکار نیست.
 و هر زنی که ‏زینت کرده و خوشبو از منزل خارج شود و شوهرش بدان امر راضی باشد ، خدا در مقابل هر قدمی که بر می دارد برای شوهرش خانه‏ های در دوزخ بنا خواهد کرد.

📚 جامع الأخبار(للشعیری)، ص 158
 
دیوث به معنای بی غیرت می باشد.

  • ۹۵/۱۱/۰۷
  • عنایت عمادیان

نظرات (۱)

  • chaturbate login hack
  • ضرب و شتم بزرگ میخواهم در حالی که وبسایت خود را اصلاح میکنم، شاگردم، چگونه میتوانم برای آن اشتراک کنم
    یک وب سایت وبلاگ؟ حساب من یک معامله قابل قبول را به من داد.
    من کمی از این پخش تلویزیونی به شما پیشنهاد شده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی